9 Mayıs 2022 Pazartesi

ÇOK MUTLUYUM !!!!

 



Bugün kardiyoloji ve dahiliye de kontrollerim vardı, çok şükür iyi haberler ile döndüm. Evet bunun için de mutluyum ama asıl mutluluğumun sebebi başka.

Sanal yazı evi, Öyküye Giriş Atölyesi'ne kaydımı yaptırdım. İşte bu yüzden çokkk mutluyum. Kayıt onay tuşuna basmadan önce en az beş kez bilgisayarın başından kalktım geri oturdum. 

Evet, yazmak istiyorum ama ya beceremezsem.

Evet, yazdıklarımı paylaşmak ve yorum almak istiyorum ama çok eleştirilirsem demorilize olur muyum ?

Evet, yazmak istiyorum ama nereden başlayacağımı bilmiyorum..
.
Ben düzenli yazamıyorum ki ? Bu konuda disipline edilmem gerekli. Ya bunu kendimde sağlayamazsam.

Bunlar gibi bin tane düşünce kafamdan geçti durdu. Ama bir yerden başlamam gerekli. Ayrıca ben yazan insanlar ile bir arada olmak da istiyorum.

Ve o tuşa bastım..

Çok heyecanlıyım..



5 yorum: