4 Mayıs 2016 Çarşamba

İYİ KIZ


Özgün Adı: The Good Girl
Yazan: Mary Kubica
Çeviren: Zeynep Yeşiltuna
 MARTI YAYINLARI - 2016 
Sayfa Sayısı : 462 

Bu kitabı o kadar heyecanla okudum ki ,  sayfaları hızlı hızlı geçerek. Ama sonu beni tam bir ters köşe yaptı :)

Sonunu kesinlikle böyle beklemiyordum, aklıma bile gelmemişti açıkçası :)

Şimdi biraz size konusundan bahsedeyim…

Kahramanımız Mia , saygın bir ailenin kızı. Babası çok tanınmış ve güçlü bir yargıç. Kendisi de resim öğretmeni. Ailesinden bağımsız olarak yaşıyor. Bir akşam barda bir adam ile karşılaşıyor sonrasında bardan yine bu adamla birlikte çıkıyor ve bir daha kendisinden haber alınamıyor.. Bu adam Colin.

Hikaye o kadar güzel anlatılmış ki. Olayların bir öncesini bir sonrasını okuyorsunuz. Hikayeyi bir bu olayı soruşturan Dedektif Gabe’den dinliyorsunuz, bir Colin’den dinliyorsunuz. Zaman zaman size anne anlatıyor hissettiklerini.. Hep öncesi ve sonrası var. Ve bunlar birbirine inanılmaz güzel bir şekilde bağlanmış.

Neyse , bu bölümü çok uzatmadan devam ediyorum. 

Mia kaçırılmasının üzerinden uzun bir zaman geçtikten sonra bir kulübede perişan bir şekilde bulunuyor. Bulunuyor bulunmasına ama hiçbir şey hatırlamıyor , her şey bölük pörçük ve en önemlisi ısrarla adının Cholet olduğunu söylüyor.

Bundan sonrasını siz okumalısınız.. Kesinlikle sıradan bir polisiye olduğunu düşünmeyin çünkü değil… 

İnanın pişman olmayacaksınız.. Ben çok beğendim :)

 Keyifli okumalar…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder