7 Kasım 2016 Pazartesi

TÜYAP VE ALINACAK KİTAPLAR LİSTESİ



Merhaba Dostlar

Bu aralar içim kıpır kıpır J malum 12-20 Kasım tarihleri arasında 35. İSTANBUL KİTAP FUARI var ve sayılı gün kaldı.


Ben yine fuarda alınacaklar başlığı altında kendime bir liste yaptım. Aslında ; ben bunu hep yapıyorum ama her seferinde listenin dışına çıkıyorum. Biliyorum bu senede böyle olacak ama olsun J.

Ancak bu sene önceki senelerden farklı bir şey yaptım, alışveriş yaptığım tüm internet sitelerine girerek istediğim kitapların fiyatlarını listeledim. Eğer Fuar’da bu fiyatların çok üstünde rakamlar ile karşılaşırsam sanırım alışverişimi fuardan yapmayacağım.

Çünkü geçen yıl fuar sonrasında bazı kitaplara ciddi anlamda fazla paralar ödediğimi görüp kendime çok kızmıştım. Biz okuyucular ; ister öğrenci olalım, ister çalışan, ister ev hanımı hep bir takım harcamalardan bazen ihtiyaç dahilinde bile olabilen harcamalarımızdan kısarak kitap alıyoruz. Durum böyle olunca, insan fazladan vermiş olduğu para ile aslında bir-iki kitap daha alabileceğini görüyor ve bu da bir okursever için ciddi anlamda sinir harbi demek..
  
İşte ; eğer durum yine böyle olursa, sevgili yayınevleri fuarın o muhteşemliği ile örtüşecek indirimler yapmaz ise, ben sadece fuarın müthiş atmosferini içime çekecek ve bu anlamda keyfini süreceğim. Bu arada takip ettiğim booktuber kardeşlerimle (fuara gelebilen) sohbet etmeyi de ihmal etmem tabiki.

Listemin görselini aşağıda paylaştım. Kırmızı ile işaretlediklerim hangi kitabın hangi internet sitesinde en ucuz olduğunu gösteriyor. Hatta onları bu anlamda da ayırdım. Toplamda 33 kitap var listemde (muhtemelen hepsini alamayacağım)  ve bunun 14'ü en uygun fiyatla ilknokta.com'da satılıyor.  Belki sizde bir göz atmak istersiniz. 

Bol okumalı, keyifli günler dilerim

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder