28 Kasım 2017 Salı

KATİLLER ÇETESİ SERİSİ-J.A. REDMERSKI




Sarai, Izabel, Kuğu ve Çakal, Kötülük Tohumları yani Katiller Çetesi  serisinin dört kitabı da uzun zamandır kitaplığımda bekliyordu. Bir türlü başlamak nasip olmamıştı. Kaç kez elime alıp bırakmışlığım var 😊  

Hatta TÜYAP İSTANBUL KİTAP fuarında son çıkan 5.kitap -Kara Kurt-  listemde olmasına rağmen “aman daha diğerlerini okumadım, sonra alırım” deyip almaktan vazgeçmiştim.(Gerçi şimdi İdefix’den sipariş verdim, bekliyorum  😊 ) 

Neyse ; Kasım ayının 23’ü gibi ben Sarai ile bu seriye başladım. Öncelikle şunu söylemeliyim çok çok akıcı bir seri. Bölüm bölüm ilerliyor , her karakterin kendi anlatımını okuyorsunuz ve inanın kitapların sonuna nasıl geldiğinizi hiç anlamıyorsunuz. Seri olup da arka arkaya okunduğunda  bu kadar hızlı ilerleyen başka bir seri var mıdır bilmiyorum. Ben henüz karşılaşmadım.

Hikayelerde ; aksiyon, gerilim, gizem, acımasızlık, işkence v.s bolca var. Karakterlerin kötü ve karanlık yanlarının yanında , neden ve nasıl o hale geldiklerinin detaylarını da bu dört kitap içinde bulabiliyorsunuz, yazar bu kısımları bize anlatmış ki onlardan nefret etmeyelim 😊

Sarai’yi yani Izabel’i sevmedim, sevemedim .. Zeki bir kız olduğu , bir çok yerde vurgulanmasına rağmen ben öyle düşünmüyorum. Zaaflarım dediği şeylerin de gayet aptalca düşünce ve davranışlar olduğu kanısındayım. 

Hangi kitapta olduğunu net hatırlamıyorum ama  aksiyonun tavan yaptığı bir olayda , cüzdanını düşürme hikayesi var ki  “Ööööffff Aman yaaa” bu kadar da olmasaydı keşke dediğim satırlar oldu.  Victor’un ona nasıl tahammül ettiği benim için zaman zaman anlaşılır olmaktan çıkmış olsa bile “Aşık o ama “ diyerek konuyu kendimce kapattım ve  üzerinde daha fazla durmadım.

Serinin üçüncü kitabı Kuğu ve Çakal bence içlerinde en iyisi (tabii şimdilik  😊 ) . Fredrick nedense en başından beri sempati duyduğum bir karakterdi. Gerçi yaptıklarına bakınca değil sempati duymak yanında 5 saniye bile kalmak istemezsiniz , bende istemem !!!!.  Ama öyle şeyler okuyorsunuz ki..

Sonra Kötülük Tohumları’na başladım.. Bu kitapta bizim katiller avcı değil av oldular . Ama bir Nora vardı ki,  bayıldım bu kıza….. Umarım serinin devamında bizimle olur.. Bu son cümleden ortaya çıkan sonuç şu ki ben bu seriye devam edeceğim  😊

Sizlere alın mutlaka okuyun, kütüphanenizde kesinlikle olmalı diyebileceğim bir seri değil belki ama ben sevdim..  😊 Hatta film haline gelse gider mutlaka seyrederdim. Bu arada ; erotik anlatımlara kesinlikle tahammül edemiyorsanız bu seriden uzak durmalısınız.  

Yazarın sanırım 3. kitabının başında bir önsözü var ki ; "ne okuduğunu bil ona göre yorumunu yap hatta okuduğun kitabın hangi tür olduğunu bilmiyorsan git şuradan bak" diye bir çemkirmesi var ki, ben çok  güldüm  😊 


Şimdi; 5. Kitabımın gelmesini bekliyorum. Geldiğinde muhtemelen ben başka bir kitap okuyor olacağım ama bitirir bitirmez hemen mi okurum, yoksa onu yarım bırakır KARA KURT’a mı başlarım bilmiyorum  😊

6. Kitabın ne zaman çıkacağı konusunda ise hiç bir fikrim yok. 

Herkese keyifli günler diliyorum, sevgiyle kalın..  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder