26 Ocak 2016 Salı

HER GÜN


Merhaba Dostlar…

Ben bu kitabı çokkk beğendim.. Keyifle okudum.. Sıra dışı bir anlatımı vardı. Ve çoğu zaman kendimi kitabımızın kahramanı olan A yerine koymaya çalıştım hatta koydum.

Her ne kadar kendisi ile  ciddi anlamda bir yaş farkımız olsa da :)  
(Kendisi benim kızımdan bile küçük ) Ama kitap okumak böyle bir şey işte.. Eğer okuduğunuz kitapların taa içine girebiliyorsanız kesinlikle siz o kahramanlardan biri oluyorsunuz..

Neyse gelelim konusuna ,

Dediğim gibi kitabımızın kahramanı A.  A'nın arkadaşı yok. Ebeveyni yok. Ailesi yok. Mülkü yok. Evi yok. En önemlisi bir bedeni yok !! Her sabah başka birinin bedeninde uyanıyor. Her sabah farklı bir yatak,  farklı bir oda, farklı bir ev, farklı bir hayat.

Bir gün şişman bir erkek, , bir gün cadaloz bir kız, bir gün özgüvensiz bir erkek , bir gün ihtihara meyilli bir kız, bir gün rapçi, bir gün gay, bir gün lezbiyen, bir gün ailesinin sözünden çıkmayan bir çocuk ve daha niceleri.   

Amaaaa tüm bunlara rağmen hep aynı kıza Rhianno'a aşık bir kalp....Ben A’ yı çok sevdim, onunla üzüldüm, onunla umutlandım.. Bence sizde seversiniz.

Eğer okunacaklar listenizde yoksa mutlaka ekleyin. Aslında okumamış olan kimse kalmamıştır diye de düşünmüyor değilim :)


Bu arada “Another Day ile devamına kavuşacağımızı da sevgili blogger kardeşlerimden öğrendim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder