26 Ocak 2016 Salı

S A V C I


Merhaba Dostlar…

Geçtiğimiz haftalarda bitirmiş olduğum kitaplar ile ilgili yorumları bir türlü yazmaya fırsat bulamamış sadece instagram ve facebook  da kısa kısa bahsetmiştim.

Şu anda şirketteyim aslında ama sakin bir gün bende en azından bunları aradan çıkarırım diye düşündüm.. Bir daha ne zaman fırsat bulabilirim bilemiyorum çünkü…

Önce SAVCI ile başlamak istiyorum.  Bu kitap konusunda çok farklı yorumlar  var.  Hiç beğenmeyenler olduğu gibi benim gibi gayet iyiydi diyen okurlar da var.

Başarılı bir savcı olan Carolyn evinde ölü bulunuyor ve bu davanın araştırılması için diğer bir meslektaşı olan Rusty görevlendiriliyor. Rusty’in  mutsuz bir evliliği var. Bunun dışında Carolyn’in eski erkek arkadaşlarından biri ve ona kurtulamadığı bir tutkuyla bağlı.

Rusty, bu dava  ile ilgili araştırmalara başladığında  Carolyn’in tuhaf sırları olduğunu görüyor. Daha da derinlere indikçe bir çok şey ortaya çıkıyor.. Fakat öyle bir şeytani oyunun içinde olduğunu fark ediyor ki kadının evinde bulunan kan örneği, bardaktaki parmak izleri, olay gecesi telefon kayıtları hepsi onun aleyhine ve o suçlanıyor…

Ve olaylar .. Olaylar….


Bence okumalısınız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder