26 Aralık 2016 Pazartesi

HERKESLEŞME- Tunç İlkman

Merhaba 😊

Bu kitabı bir çok instagram sayfasında görüyordum ve merak ediyordum açıkçası ama bir türlü sıra gelmemişti. Sonra öneri ve yorumlarına sonsuz güvendiğim bir kaç bookstagram arkadaşın sayfasında da görünce tamam dedim artık okumalısın. 


Ve başladım !!!  Ve Bitti !!!

Bir solukta okunan kitaplar vardır ya hani işte bu kitap, onların içerisinde ilk 3 içinde diyebilirim. Öncelikle kurgu çok akıcıydı, yazarın anlatım dili o kadar bizden ki sohbet ediyormuş havasında okuyabiliyorsunuz. Betimlemeler çok net. Okuduğunuz satırlardaki olayın geçtiği mekan , anında gözünüzün önünde canlanabiliyor. Ancak ben yazar ile -maalesef- yeni tanışıyorum 😦olsun zararın neresinden dönülürse kardır.. 

Hikaye;  Ömer'in kendisini öldürmek istemesi ile başlıyor. Annesini küçük yaşta kaybetmiş, uzun süre babası ile birlikte yaşamış bir karakter Ömer. Sonrasında maalesef babasını da çok korkunç bir trafik kazasında kaybediyor. Ve bu arada o aşık. Evlerinin yakınındaki  bir markette kasiyer olan Zeyneb'e aşık. 

Bu aşkın Ömer'i ne hale getirdiğini nasıl şekillendirdiğini okuyoruz. Hikaye süresince türlü türlü hal alıyor.. Öfke, kıskançlık, hüzün, acıma, ihanet v.s.. Bu duygular zaman zaman size de geçiyor elbette. 

Birde Harun var hikayede.. Sahtekar, dolandırıcı, yalancı Harun.. Ancak ona ne kadar çok kızdıysam bir o kadar da acıdım.😩

Tüm okurlar gibi benimde kitap olurken renkli postitler ile işaretlediğim yerler olur elbette. Ama bu kitapta renkli postitlerimin azaldığını görünce çok da hoşlanmamama rağmen bir çok yeri fosforlu kalem ile çizdim. Çünkü o kadar çok altı çizilesi cümle vardı ki..

Şimdi gelelim en can alıcı noktaya yani sonuna.. Hep söylerim ben kitap okurken hikayenin içine girer ve yaşarım diye. 


Ama bu sefer; 
-Ömer'mi desem Tunç'mu desem bilemedim- işte o seni direk kendisi olaya dahil ediyor....
Ben  "Sevgili Dostlar" diye başlayan o bölümü okurken;

"Hobaaaaaaaaa"  
"Hadi canım" 
"Yok artık" 
"Bende mi ????"

gibi yüksek sesle tepkiler verdiğimi söylemeliyim. 


Yüreğine, diline, kalemine sağlık Tunç İlkman.. 😊




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder