21 Haziran 2019 Cuma

FARAHNAZ'IN ÇİÇEĞİ - Yaprak Öz



Yaprak Öz benim en sevdiğim Türk Polisiye yazarlarından. 💖

Her kitabını çok severek ve keyifle okudum. Farahnaz'ın Çiçeği de onlardan biri oldu. Hatta itiraf etmeliyim ki en çok kendimi içinde bulduğum kitap bu oldu diyebilirim. Kahramanımız Yıldız Alatan'ın adaşım olması da buna etken olmuştur belki bilmiyorum ama yok yok adı ne olursa olsun yine de onu çok severdim 😉
Gerçekten elimden bırakmadan okudum. Öğle saatlerinde başladım akşamüstü bitti. Hikaye boyunca Kılıç'ta onlarla birlikteyim. Hepsi sanki benim arkadaşımdı.
Ev hanımı, başarılı bir terzi, polisiye kitap hastası Yıldız ablayı çok sevdim, zekasına hayran kaldım . Bu arada Kevser'e de bayıldım 😊
Karakter analizleri çok başarılı, sanki kırk yıllık arkadaşlarınız. Çevreyi öyle anlatıyor ki oralarda onlarla birlikte geziyorsunuz. Dönem betimlemeleri benim çocukluğuma denk geldiği için anılarım canlandı. Çok keyifliydi.
Gerçekten tadı damağımda kalan bir kitap oldu ve Yıldız Alatan'ın diğer maceralarını heyecan ve merakla bekliyorum.

Keyifli günler.. 😍

4 yorum:

  1. Oldukça şık ve dolu bir blogunuz var sizi takibe aldım.Sizi de beklerim,Sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Teşekkürler..Ben de artık takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Siteniz içeriğini ve temasını beğendim.Emeğinize sağlık,sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil
  4. hello dear sir/madam
    I read your blog FARAHNAZ'IN ÇİÇEĞİ - Yaprak Özfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil