21 Haziran 2019 Cuma

ÖLÜ DOĞANLAR- Doruk Ateş



Merhaba
Çok uzun zamandır, buralara pek uğrayamıyordum. Daha sonra geldiğimde hesabıma giriş yapamadım, çok anlamadığın bir alan olduğu için uğraştım uğraştım yapamadım.

Tam umudu kesmişken hala nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde sorun çözüldü.😊
Aman dedim hazır sorun çözülmüşken bende okuduklarımın bir kısmını paylaşayım...

******

Doruk Ateş kitapları uzun zamandan beri kütüphanemde bulunuyordu. Ancak okumak şimdi kısmet oldu. Çok geç kalınmış bir okuma olduğunu belirtmeliyim. Bu arada neden önce Mabet yerine Ölü Doğanlar'ı okudum bilmiyorum 😃
Birbirinden ayrı ama birbiriyle ilişkili olaylar ve insanlar nasıl bu kadar muazzam ve gerçek bir şekilde bir araya getirilir.. Bu kadar çok karakterin nasıl olur da , isimleri, bulundukları mekanları, kılık kıyafetleri, fiziksel özellikleri, hiç not almanıza gerek bile olmadan aklınızda kalır.. Hatırladığınız çizgi film karakterleri siz hiç anlamadan hikayenin içine nasıl adapte edilmiştir.
Nasıl olur da siz dalmış okurken ana karakter Yakup'un sinirlendiği anlarda "Hah şimdi tükürecek" diye içinizden geçirirsiniz ve tepkinize kendinizde şaşırırsınız.. İşte tüm bunlar yazarın başarısıdır.👌
Kısacası ; ben bayıldım 💗💗
Kitabın konusu ile ilgili herhangi bir detay yazmıyorum sadece minik bir ipucu vereyim. Uyuşturucu, ölümler, çocuk cinayetleri, çalınan doğum ve ölüm belgeleri, askerin, polisin, hemşirenin olaylara dahil olduğu sıkı çok sıkı bir polisiye.

Okuma listenize almanız gereken kitaplardan biri Ölü Doğanlar...

3 yorum:

  1. tavsiye ve inceleme için teşekkürler
    başlığı bile beni oku diyen bir eser sanki

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle Sibel Hanım, gerçekten çok iyi bir hikaye ��

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil